Här mås det!

Utsikten från kontoret är inget vidare vacker, industriområde med utsikt över hustaken. Senaste veckan har den faktist blivit lite bättre, eller intressantare skulle man kunna säga.
-
Ett måspar har byggt bo på en skorsten bara 20 m från mitt fönster! 
Ska bli spännande att följa utvecklingen där...


Ursäkta den sunkiga bilden, tagen med mobilkamera genom en kikare!
-
I eftermiddag ska jag plåga benen, inne eller ute får vädret avgöra. Just nu lutar det åt att jag än en gång ska höja Watten på 4x4:orna! Om så blir fallet till slut tänker jag dunka på rejält och prova en gång för alla var jag ska ligga, är ofta alldeles för utvilad när jag kliver av om  man läser hur andra upplever sina fyror.
-
//Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0