Ny vecka efter en skön påsk

En bild från en av helgens cykelturer. Har precis trampat upp från Arilds hamn och siktar på skogen.
-
Så var man igång i vardagen igen efter påskledigheten. Hoppas att ni haft en lika skön och rolig påsk som vi! Man har hunnit med både många timmar i sadeln och även en hel del njutning i solstolen.
-
Idag har Andreas ägnat lite tid till att göra rent sin cykel efter gårdagens träning. Det var inte så mycket lera på den, men däremot jordigt damm överallt. Själv har jag kört ett varv med gräsklipparen, otroligt vad fort gräset växer!
-
Har tänkt att jag ska ta det lugnt med träningen i ett par dagar, mina ben känns ordentligt möra efter Kullabergsrundan jag tog igår. Dessutom blev det rätt så många mil cyklade i helgen så vila kan nog vara på sin plats.
Hej så länge :)
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0