Dagen då nästan inget hände...

Det mest spännande som inträffat idag var i morse när en lång kavalkad med bilar drog förbi på gatan utanför. Det var inte vilka bilar som helst utan SOPBILAR. I mängder! Undrar just vart de var på väg en lördag klockan nio??
-
Idag vaknade Andreas och slog upp ögonen - eller rättare sagt, försökte slå upp ögonen. Gick inte, han har fått ögoninflammation på båda ögonen. Inte roligt. Vi är riktigt risiga båda två, hostar ikapp...
-
A ringde butiken vi tänkt kika in i för att kolla på Tacx trainer. Vi ville veta om de hade den modell vi vill köpa hemma. Rösten i andra ände bara suckade och verkade allmänt ointresserad, han formligen vred på sig och sa bara ett släpande "njaäää". A lade bara på luren. Vi är så trötta på säljare som inte orkar sälja och ge lite service! Tror att vi håller oss till vår vanliga "leverantör" trots att de finns en bra bit härifrån.
-
Har inte mycket mer att skriva om en dag som denna så jag bjuder på några bilder istället :) Först en från detta nu när jag bloggar, sen två från en partykväll på Cypern för längesen. A brände fötterna och dan efter blev det bara för mycket, han satt med fötterna i en kastrull hela förmiddagen och svalkade sig. (Han tackar mig säkert imorgon för att jag lagt ut den bilden, hihihi)
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0