Källare 5.1

Ja, jag vet jag har sett bilden med koppen. Nu är det faktiskt hög tid att ta kontroll över bloggen och peta ner teakoppen ett snäpp!
Idag har det varit full fart. Vi har hunnit med i stort sett lite av allt, städat, fixat en del underhåll på huset som skulle varit gjort för länge sedan.
Två väldigt skitiga MTB:s har pockat på min uppmärksamhet en tid. Y hade vid just denna tidpunkt "väldigt" mycket att stå i så jag satte igång själv. Började med det grövsta idag men tröttnade på vattenleken och blev kall, ska ge mig på resten en annan dag som det heter...
-
Har även idkat rockad i källaren, har lyckats med konststycket att få in 5.1 ljud i alla rummen där nere. Tillsammans med min gamla Media Center PC blev det riktigt kalasljud i källaren trådlöst kopplat till nätverket=välja exakt vad man vill träna till film, musik eller internet radio...
Jobbet kräver ju sitt också, har hunnit med 2 timmar av den varan efter lunch. Jag får tyvärr räkna med en del oförberedda utryckningar ibland.
Ja jo förresten ibland undrar man vad som händer i skogen när ingen ser på. Kolla denna bilden vi knäppte för en tid sedan, man får ju rysningar. Ingen glänta där man vecklar ut picknickfilten direkt! Faktiskt kan även jag komma upp i ett riktigt skapligt tempo efter en syn som den... Objektet på bilden var nära på en halvmeter långt.
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0