"Ont, det gör ont, men det går..."

-
Imorse när jag vaknade kändes allt helt ok, men timme efter timme smög den sig på - träningsvärken. Nu har jag i princip ont i hela kroppen. Tror att roddmaskinen faktiskt lever upp till förväntningarna, kan nog ge riktigt bra träning! Började med armhävningarna i 100 push-ups programmet igår också. För någon dag sedan gjorde jag först testet för att se i vilken rank jag hamnade. Jag lyckades ta mig till "rank 2" -yeah! Shit, vad klen jag är! Men tydligen ska tillochmed en klenis som jag klara av att göra 100 armhävningar om sex veckor... Återstår att se. Gårdagens pass gick iallafall galant :)
-
Tänk att jag blivit en sån friskus! Känner mig riktigt fokuserad på att bli bättre och mer vältränad och det är dessutom superkul att träna. Tidigare i livet har jag aldrig tränat så målinriktat. Man har joggat lite då och då, varit periodare på Friskis&Svettis och konstant haft dåligt samvete för att man BORDE gå och träna men inte pallat. Nu är det bara kul och jag vill träna oftare än vad jag har tid med. Idag har jag vilodag och nu ska jag ladda inför Crime Night!
-
Gårdagens bullar blev för övrigt jättegoda - mums!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0