KANONDAG

Är på kanonhumör idag, fredag och en helg ligger för mina fötter! En helt blank helg som jag kan fylla med vad som helst. Y börjar friskna från sin förkylning, hon har haft vänligheten att ge den till mig.
Det är lite som med fördomar. Man tar dom till sig, förstärker dom en aning för att sedan skicka vidare till näste man. Sitter med ett svårt val, den 20-21 november är det Svenska Cykel Dagarna på Elmia i Jönköpning. Dit hade vi tänkt bege oss, men nu visar det sig att man även tänker köra Bjäre runt på mountainbike den 21 nov. Dessa val grrr...
Äppelkaka med vaniljsås på Killeröds café under en härlig tur över hallandsås på ca 70 km mot kommande säsongens cykelnyheter och "happenings". Vad göra?
Har jag bara blivit frisk så ger det sig nog självt. Vad som är bäst tror jag ni vet, inget går upp mot att hoja!!
Idolbild: En närmast "Klingonsk" hjälmfrilla och kan man se surare ut?
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0