Kullamannen testrunda

Jädrar vad jag har kämpat idag! Stack upp på Berget för att testspringa Kullamannenbanan. Som jag tidigare berättat har jag bara sprungit 1 mil en enda gång i livet och Kullamannenloppet är 12 km så det blev riktigt tufft! Underbart vacker natur, men rätt så många backar. Lyckades springa fel efter Ona Mosse så jag kom på fel sida om Håkull men det slutade ändå på dryga 12 km.
Så här såg det ut:
Kullamannen Salomon Trail Tour höjdgraf
Totalt blev det 440 stigande höjdmeter, troligen blir det några fler om man springer rätt väg efter Ona Mosse.
-
Andreas tog hojen och utforskade några nya, roliga stigar, han samlade ihop ungefär 35 km.
-
Efter sportandet var det hög tid att packa in Max födelsedagspresent. Av oss fick han en supertuff springcykel med eldsflammor på.
Min snubbe har 44 i skor men kolla här! iPhone förvränger bilderna rätt bra :)
-
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0