Dagens matblogg

Ja, idag kör vi på temat mat här i bloggen! Har avnjutit ännu en av Paolos pastarätter. Måste säga att det är en kanonbra kokbok - enkla, snabba recept och utsökt gott.
-
Den som känner herr Nilsson förstår att det här är väldigt unikt ;)
-
Tidigare idag skrev jag att jag skulle träna på eftermiddagen, nu blev det inte riktigt så. Jag stack iväg för att införskaffa div. husgeråd istället... Andreas gjorde däremot slag i saken och körde trainer. Han kände sig inte helt på topp och fick avbryta den bana han först valt. Han "väggade" totalt i en lång, 10% uppförsbacke. Dumt nog startade han istället en något snällare tur som han höjde tempot på och klev av cykeln nöjd men totalt slutkörd.
-
Ja, jag var ju iväg och köpte tallrikar istället för att träna:
Dagens rätt - pasta med bla. räkor och sockerärter


Ciao!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0