Dagens multisportare

Började dagen med att mjuka upp kroppen med några längder i bassängen. Var längesedan jag simmade sist, förstår nu varför - det är ju dötrist. Och efteråt är man ju näst intill sömning av den varma, fuktiga luften i simhallen och bastun.
-
På eftermiddagen körde jag på med löpning och efter det roddmaskin. Fick till effektiviteten riktigt bra: så fort jag kom hem efter att ha sprungit satte jag igång med att baka bröd. Medan assistenten knådade degen och när sedan bullarna låg på jäsning, passade jag på att köra rodd! In i duschen och in med bullarna i ugnen - swooosch! Klart!
-
Ja,  hör ni talas om någon multisporttävling med inslag av bakning och utan simning så ställer jag upp :)
-
Jag med rosiga kinder efter simning och jag i lager-på-lagerkläder före jogg
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0