Pris i konsttävling :)

Kanske jag ska satsa på en ny karriär?

Redan för ungefär trettio år sedan visste jag vilken årstid jag gillade bäst! Fick en liten Alla hjärtans-present på posten från min mamma och pappa och med den hade de skickat detta urklipp från Västernorrlands Allehanda. Så himla gulligt! Jag har ju vunnit pris och allt! Gillar den lilla figuren som liksom flyger fram :)
-
När jag kom hem idag var det kkkkaaalllllltttt i huset, 18 grader och med den vinden som ligger på blir det bara kallare och kallare, om man inte gör något åt saken.  Nu eldar vi för fullt och har kommit upp i somriga 24 grader - härligt!
-
Nu After Eight - gottigt!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0