Salta vindar

Med en uppfriskande västlig vind som pinade mina kinder joggade jag längs med stranden idag. Havet är vackert när det går lite vågor och det luktar friskt och salt i vinden, det ger en härlig frihetskänsla. Lite jobbigare blir det dock att springa när det blåser, men det gör ju iofs inget, får kämpa lite extra bara :) Jag mötte några tappra hundägare som gick insvepta från topp till tå i diverse halsdukar och mössor, för övrigt var det rätt glest med folk på heden.
-
I kväll är det tydligen dags för melodifestival. Kanske kollar lite på det. Tror inte att vi får höra något som är närmelsevis så bra som Kentas "Utan att fråga" från 1980 dock... Hittade inget bra klipp med den låten därför bjuder jag istället på denna här som faktiskt passar riktigt bra idag med tanke på min springtur i kraftiga vindar:
- //Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0