Kvällens outfit

Så var denna dagen snart avklarad. Jag började morgonen med att packa bilen full med wellpapp, frigolit och granbarr och stack iväg till tippen. Uppenbarligen var det fler än jag som hade samma tanke - där var minst sagt gott om folk! Innan vi skaffade hus hade jag i stort sett aldrig varit på soptippen, men sedan ungefär sex år tillbaka har jag spenderat mången lördag med att köra ett flertal lass dit. Vi har renoverat en del, rivit väggar och brutit upp golv osv, och det har vissa dagar resulterat i att vi fått köra både tre och fyra vändor. Så nu känner man sig riktigt hemma där och personalen vinkar glatt när vi kommer farandes, trevligt :)
-
Det där med renoveringen har halkat lite åt sidan den senaste tiden. Nu mera cyklar vi så huset nästan förfaller, har en del hål i både golv och väggar som måste åtgärdas... coolt. Som synes på bilden nedan borde vi nog göra något åt vår trappa också, men vad gör det om hundra år?
Cykelhjälm, cykeltröja och jeans. Perfekt kvällsoutfit.

//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0