Bättre sent än aldrig

Ända sedan jag fick min nya lur, för ca tre månader sen, har A tjatat på mig om att jag borde skaffa ett fodral till den för att skydda den. "Ja, jag ska" har jag retoriskt svarat. Så en dag upptäcktes en spricka i glaset på baksidan... Och NU är ett fodral inhandlat. Som man brukar säga: ska det behöva hända en olycka innan nån gör något åt situationen? Ja, tydligen! Attans också att jag ibland har så svårt för att få saker gjorda. Som tur är verkar det iaf inte vara något fel på telefonen, men det är ändå inte kul att ha ett sprucket glas.
iPhone 4 med spricka iPhone 4 med fodral
Till vänster bild på sprickan. Till höger min lur inbäddad i skyddande fodral
(Klickbara bilder)
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0