Det var tider det!

Började klä mig för att ge mig ut och springa och fick en skymt av mig själv i spegeln. Hade bara kommit till topp och underställsbyxor och jag tyckte att det var värt en bild - rosa och mintgrönt, kan det bli snyggare?! Riktig 80-talskänsla, fattas bara benvärmare och pannband!
(Shit vad stökigt vi har det och spegeln är nog inte putsad sen 80-talet...)

-
Vidare vill jag bara säga att jag är trött på att höra folk gnälla och klaga över att det är vinter. Här i Skåne har vi ju inte alltid turen att få en riktig vinter, oftast är det bara grått och regnigt och blåsigt. När solen skiner och snön gnistrar blir jag nästan arg när man själv säger "Vilken härlig dag!" och får till svar "Nä usch, jag gillar sommaren bättre." Det är ju faktiskt så att vi inte har sommar året om i Sverige, så flytta härifrån då om det inte passar!
Tack för ordet,
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0