Efterlängtat svar

Har tidigare skrivit om att jag väntar på ny cykel. Har svårt att bara gå och köpa en hoj nånstans eftersom jag är rätt så kort och det är nästan omöjligt att få tag på små cyklar med bra utrustning. Därför har jag beställt en 14" Cube som ska fixas till med bättre komponenter. Enligt butiken skulle cykeln börja tillverkas v. 46 eller 47 och jag har gått och undrat vart den blivit av eftersom jag inte hört ett knyst från dom och nu är det ju vecka 51. Mailade till Tcm och idag fick jag svar! Tillverkningen är försenad och som det ser ut nu får jag cykeln i januari. OCH så här skrev Stoffe: "som kompensation för förseningen har jag lyckats se till att det blir en uppgradering av vevpartiet så du får fina kolfibervevar som matchar cykeln".

För er som inte hängt med i bloggen tidigare så kommer här en bild på cykeln. Snygg va!

//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0