Kom inte ända fram

-
Ja, här kan ni se vad jag har pysslat med idag. En heldag vid skrivbordet på jobb, har annars ett mer varierat arbete där man sällan sitter ner överhuvudtaget. Och sen en tur över berget. Jag kom nästan i mål... När det var ungefär tio minuter kvar började jag klicka runt mellan olika vyer i trainerprogrammet och då hängde sig alltihop så det blev ett lite snöpligt slut på det hela. Hade lite krafter kvar så det fick bli gammal hederlig styrketräning istället. Andreas har haft sin välförtjänta vilodag idag och servat mig med ugnspannkaka efter träningen :)
Förresten, nån mer än jag som har en topputrustad bil?! Ni som är cyklister och läser denna bloggen förstår vad jag menar.
min xtr-utrustade bil
Top of the line

//Y

Kommentarer
Postat av: Martin A

Oj vad ni tränar!

Har ni tänkt tävla till våren?

2010-12-03 @ 09:58:44
Postat av: Yvonne

Jo, det blir en del tränande. Körde CykelVasan i år och fick "blodad tand". Har tänkt att köra några rejs nästa år! Cyklar du själv mycket?

//Yvonne

2010-12-03 @ 14:26:09
Postat av: Martin A

Jag tävlar för Åstorps CK. Cyklar helst långlopp men åker helst inte så lång som till Dalarna. Men Åstorp planerar att satsa på Cykelvasan i år. Vi kommer att köra upp med en minibuss med plats för nio cyklar/personer och bo i en stuga i Sälen. Kontakta Micke Strand för mer info http://astorpsck.se/

2010-12-04 @ 13:54:28
Postat av: Yvonne

Jo vi såg många Åstorpströjor på cykelvasan...

Visst skulle du köra bjärerunt? Vi var tokförkylda och åkte till Elmia istället, kan man hitta bilder någonstans?

//Y

2010-12-04 @ 17:52:30
Postat av: Martin A

Ja det var jag som tipsade er om turen. Jag har inte sett några bilder från årets tur. Men om ni söker på Happy finns det bilder från andra år.

Kom på att Micke har en blogg också. http://multivitamin.blogg.se/

2010-12-06 @ 09:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0