Morning

Igår var jag ute på årets skönaste och mysigaset joggingtur. Det gick inte att springa så fort eftersom det var lite förrädiskt halt, men förutom det var allt perfekt. Nollgradigt, ymnigt snöfall och ingen vind. Tog på mina cykelhandskar jag fick i födelsedagspresent och "snortorken" funkar lika bra vid jogging som vid cykling :) I övrigt såg jag ut som en levande reklampelare för Craft... Handlar man träningskläder på de stor kedjorna är det nästan bara det märket man hittar. Det är nog inget fel i det, bra kläder, men det kunde ju vara kul med nånting annat också. Det enda som inte var av märket Craft var mina fina, sköna skor! Måste nog tyvärr säga att det är dags för dom att gå i pension...
välanvända joggingskor
Kanske blir det en tur idag också, verkar som att det är töväder.
Ha en bra måndag!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0