Snowjoggers

Snowjogging
Idag tog vi bilen ut till Mölle och Andreas var överlycklig över att få komma ut en sväng och se nått annat än Charlie och Alan Harper. På vägen hem släppte Andreas av mig mitt bland kohagarna och jag fick jobba mig hemåt ensam genom snön. Det blev en tur på 45 minuter. I början var det bitvis knädjupt med snö, överst ett tjockt lager puder sen skare som jag klev igenom och ner i mer lös snö. Det var nästan omöjligt att springa i, men efter ungefär två kilometer blev det bättre. Såg att det var fina skidspår längs en stor del av vägen och hade jag bara haft ett par skidor skulle det varit ett bättre alternativ att ta sig fram på!  Har inte sprungit mycket på vintern tidigare men jag måste säga att jag gillar det jättemycket!
Här är en bild på vår vackra solnedgång igår:
Gårdagens kvällshimmel
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0