Who is this VOD KAnockers?

Sååå jaaa,
Nu mår jag mycket bättre, fortfarande kass i halsen och hostar en del men febern är borta!
-
Det värsta med att vara sjuk är att jag måste tvinga mig att inte göra något, om jag inte stålsätter mig så är jag uppe och ränner runt. Att bara "sitta på ryggen" har jag mycket svårt för och behöver därför något som distraherar mig.
-
Hittade en toppenlösning förutom att skratt utlöser hostattacker så var detta det bästa tänkbara. Fick mig att trycka till soffdynorna ordentligt...
TWO AND A HALF MEN
Denna serien är så otroligt rolig, mysig och förtvivlat träffande ibland men oftast får den tittarn att känna sig helt normal. Vem skulle tex säga såhär om sin brorson:
He´s not a child, he´s a "gasy dwarf"
-
Efter 10 cdskivor eller ca 16 timmars TWO AND A HALF tittande sitter jag här nu och mår mycket bättre. Trist bara att jag inte hann med att se dom två sista, eller?
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0