Cykelpendla till jobbet

Är grymt avundsjuk på alla er som kan cykla till arbetet, det är ju en guldchans till "gratisträning". Dessutom är det ju en riktigt bra start på dagen och en toppenchans att stressa ner när man ska hem.

Själv har jag inte den möjligheten, för det första har jag 2,5 mil dit. För det andra finns inga möjligheter att ta en dusch när jag kommer fram och för det tredje så behöver jag hela tiden bilen i mitt jobb.

Speciellt avis blir man vid denna årstiden, att få hoppa upp på hojen i morgonluften och bara ösa på...
Själv sitter man i bilköer och deppar, jag som inte ens gillar att köra bil. Inte av någon speciell anledning, jag tycker bara att det är det tråkigaste som finns. 

Y cyklar självklart, hon har bara 2,5 km. Nästan lite kort väg men hellre det!

Nä nu ska jag BILA iväg, vi hörs!
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0