Mustang x2 - sådan far, sådan dotter

Idag fick det bli Mustangen till jobbet!

Min Mustang   Nån annans Mustang...
Ja den till vänster alltså... Den med fyra hjul och motor stod och glänste i solen när vi cyklade förbi stationen i Mölle igår. Jäkligt snygga bilar måste jag säga. Egentligen är jag inte mycket för "amerikanare", men eftersom jag har en bilgalen far och jag därmed har växt upp med en röd Ford Mustang från -67, så kan jag inte annat än gilla den. Pappas ögonsten (bilen - inte jag...) var den första bil jag körde när jag började övningsköra, runt runt runt på en stor och tom parkering, det är första och enda gången jag har fått sitta bakom ratten i den bilen...

Jag kan ju inte vara sämre än min far så en Mustang har jag i min ägo, förvisso inte lika häftig som hans :)

//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0