Vill verkligen ut och lattja

Jag var ju som bekant ute och tränade igår, det var riktigt roligt. Det är absolut utan tvekan dom allra bästa träningsrundorna, när man har roligt alltså. Det var tokjobbigt men bra på alla sätt! Det gick fort, riktigt fort och jag pressade mig själv till det yttersta i nyfunna hårda motlut. Kom upp till krönen med blodsmak i munnen och yrsel med riktigt bra fart, men hela tiden med ett leende på läpparn. Idag var det tyvärr inte tal om det, var tvungen att vila benen och en massa annat att stå i...
Y har också vilodag idag och förmodligen även imorgon. Hon och Pernilla har planer på att springa den långa, 12 km rundan av Kullamannen på söndag. Har blivit mer löpning än cykling för hennes del den senaste tiden så hon ligger helt klart på efterkälken! Lite synd att hon missat några av de nya stigarna jag hittat, där är en del riktigt onda backar hon har att se fram emot nästa gång.
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0