Home Styling

Deluxe Lounge Radio ljuder ur högtalarna i vårt nya rum
-
Ännu en rokad är avklarad i vårt hus. Har haft en soffa på övervåningen i några år som vi nu bestämde oss för att flytta ner i tv-rummet. Detta förde med sig en del nya inköp och lite möbelflyttande. Riktigt fint blev det och det gav en härlig loungekänsla i hela rummet. Dessvärre fick vi inte plats till Andreas cykel längre så den får numera parkera sig i källaren... (hahaha)
-
Nu ett erkännande: Jag är lika blond som jag ser ut. Körde Andreas bil idag och jag är inte så van vid den. Man känner inte riktigt av hastigheten lika mycket som i min bil. Korkade jag swichade fram i 120 rakt förbi en fartkamera på en 100väg. Som tur var verkade de inte vara i bruk för det blixtrade inte till... Vet ju hur det ser ut när dom är aktiva efter att A fastnade på bild med en take awaykaffe i näven.
-
Btw jag var ute och sprang idag. Andreas skulle precis hoppa upp på trainern när telefonen ringde och han fick rycka ut och jobba istället.
Den lilla mörka klumpen på mitten av soffan heter Olsson

//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0