Med ben som stockar

På tunga ben trampade jag mig upp längs Italienska vägen.
-
Det har varit en underbar dag här i Skåne, runt nollan, stilla och strålande sol. I förmiddags tittade vi på damernas cxtävling i St Wendel, skymtade Åsa Erlandsson ett par gånger. Det står inga tider i resultatlistan för Åsa och Karin Aune, kanske blev de avplockade? Efter det fick man iallafall lust att cykla själv också. Sagt och gjort, Andreas plockade av min cykel från trainern och jag trampade iväg. De kändes riktigt tungt hela vägen, benen var som stockar, men kul var det ändå! Blev omcyklad längs vägen av en snubbe på helvit mtb...
Kom hem lagom till starten för herrarna. Roligt att se Emil Lindgren komma i mål på 26:e plats, han och de andra svenskarna hade ju de högsta startnumren! Inga tider på Darvell eller Westergren dock.
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0