God Morgon!

Börjar inte jobba förrän 10 idag och just nu känns det ju lyxigt och skönt. Sitter med en kopp kaffe, har nyhetsmorgon på tv igång i bakgrunden, tar det riktigt lugnt. Ikväll känns det nog inte lika kul när jag inte är hemma förrän vid sju, men men det tar vi då - nu ska jag njuta av en lugn morgon!
-
Gårdagen bjöd på en ofrivillig stund i solstolen eftersom jag slutade tidigt och hade glömt husnyckeln. Fick vänta på att Andreas skulle komma hem och släppa in mig. Gjorde iofs inte så mycket, tror att jag slumrade till en stund i solen.
-
Var sedan tvungen att testa mina nya glasögon på ett träningspass i skogen. Var egentligen inte sugen på att träna, trött och seg... A plockade ut min cykel och jag trampade iväg. Det var jäkligt jobbigt till en början, men efter ungefär en halvtimme lossnade det och jag kände mig helt plötsligt starkare än nånsin! Hade skitkul! Och glasögonen funkade bra, det blev ett kanonfint pass.
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0