Absolut bleke

Ett stilla hav
-
Så har det varit idag, helt stilla på havet. Bara några enstaka fartyg som har krullat vattenytan, det är definitivt färre än normalt. Öresund räknas till en av de passager i världen med flest fartyg per dygn. Kanske inte så konstigt med tanke på vårat läge på världskartan...
Vi stack iväg och tog en förmiddagskaffe i hamnen, varmt och härligt var det!
Tyska (??!!) hamnar har skitgoda ostfrallor!
-
Vad gäller MTB kunde dock inte jag (A) låta det vara helt stiltje, var bara tvungen att pedalera ett tag i det fina vädret. Om jag borde gjort det vet jag ej, det visar sig imorgon men det var så gött väder- stilla och sol att jag inte kunde hejda mig! Cyklade upp på berget för att försöka memorera de stigar som var nya för mig, man ska inte vänta allt för länge med det då bara glömmer man. Fick ju som sagt ett par avsnitt med lite högre nivå på teknikträning i vår Kullabergskarta och det ser jag som mycket positivt för att utvecklas!
-
Nåja nu sitter jag med ganska stumma ben och kanske ångrar mig en aning efter ganska många dagars MTB:ande i rad, det ska ju vara finväder flera dagar nu...
-
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0