Morgondagens runda mm.

Nu har vi lagt upp morgondagens cykelrutt, det blir avfärd från självaste hemmet och mot Ängelholm, en eller ett par svängar i Sibirien och tillbaka igen. Tror att det blir i alla fall 6 mil.

Fick ett infall att jag skulle hinna köpa en uppsättning nya däck nu till helgen. Ringde till en cykelbutik för att kolla om de hade några Race King Supersonic hemma. Det hade dom inte, men han som jag pratade med var helt säker på att de hade haft supersonic-däck förra året !!? Kunnig personal är AochO. Han verkade allmänt förvirrad, visste inte ens att många olika Conti-däck tillverkas i supersonicvariant. Nåja, jag får väl ta och beställa på nätet som vanligt, för det brukar ju gå helt smärtfritt... eller hur...
-
Nu lär jag gå och hämta glass :)
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0