Vila inför semestern

Regnet har ju vräkt ner i några dagar nu, men inte idag! Så det första jag gjorde när jag kom hem var att klippa gräset. Det får bli dagens fysiska aktivitet för min del, tänker undvika träning eftersom jag har lite ont i halsen och jag vill verkligen inte dra på mig en förkylning nu! Har en veckas semester nästa vecka och då gäller det att vara frisk och laddad för träning :) Ska bli så skönt att kunna cykla när som helst på dagen och inte behöva stressa iväg mellan jobb och kvällsmat.
Ser ut som att jag siktar på att skövla rabatten också!
Med tanke på allt regn som fallit borde gräset vara grönare kunde man tycka...
-
//Y

Kommentarer
Postat av: Martin A

Varning för reklam!



På söndag cyklar Åstorps CK en långtur på berget. Kolla http://astorpsck.se/ för mer info. Eller kolla med Crallan

2011-06-21 @ 18:47:44
Postat av: Nilsson

Ajabaja, nej bara roligt!

Jag ska kolla på åstorp CK direkt.

2011-06-21 @ 18:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0