Cykelaffär på nätet

Nu ska jag gnälla av mig lite...
Vet inte vad andras erfarenheter är, men själv brukar jag göra mina inköp på Evalds MTB. Dom är alltid snabba och brukar ha produkter i lager, dessutom är dom trevliga att ha att göra med och det tycker jag om.

Denna gång skulle jag beställa ett par grejor som inte Evalds säljer, provade därför en annan känd nätbutik.
Allt jag skulle ha fanns i lager inklusive Rudy-hjälmen. Beställningen lades 28 feb och jag får hem en bekräftelse att leverans beräknas 7-21 mars!
Allvarligt talat? Jag stör mig i alla fall, hur är det möjligt att dra ut på något så länge när det finns i lager?
Idag är det den 9 mars och jag har inget hört än så länge.

Tack för ordet
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0