En skönhet snart på väg

Fick några bilder på min nya hoj på mailen igår kväll. Den är verkligen superfin! Ringde Tcm nyss och presenterade mig och han som svarade sa "Ja, just det - det är du som ska ha den skönheten! Alla i butiken tycker att den är jättefin!" Tror att jag kommer att bli helnöjd med cykeln och kul att den faktiskt är snygg också, eftersom jag inte direkt har kunnat välja mellan så många olika. Som sagt kolfibercyklar med 14"ram finns inte hos alla tillverkare.
Här är en liten förhandstitt på vad som komma skall :)
cube access gtc
-
Kommer att lägga ut fler bilder när jag fått hem min CUBE. Själv har jag ju aldrig sett den i verkligheten, men jag litar på Tcm när de säger att det är en skönhet! Nu är det bara upp till mig att se till att bli så snygg som möjligt så att jag matchar min cykel ;)
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0