Happy Friday!

En skönhet som vilat för länge i källaren
-
Nog var det soligt idag, men vilken vind...
Synd för att det blir ju riktigt iskallt här när det blåser på, spelar ingen roll att det är soligt.
Öppnade för Olsson när jag kom hem, han klev ut det hörde jag. Ljudet när luckan slår igen bakom honom brukar höras tydligt men denna gång lät ingenting. Vände mig om och såg att den stod på vid gavel och vägrade slå igen som det blåste, det säger väl allt. Lägg till nollgradig temperatur och hög luftfuktighet så förstår ni hur kallt det är.
Om jag känner mig kurant imorgon ska det bli ett pass MTB ute, det vankas 6+ och sol, det får bara inte missas. Åtminstone inte utan en bra ursäkt och det har jag ingen förutom vinden och att alla i min närhet är krassliga inklusive jag själv. Får se om det slutat blåsa i morgon...
Fredag på er
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0