Lördagens Rull

-
Ja, självklart fick det bli en runda i solen.
Denna dag hade vi en bemärkelsedag till att ta hand om, vi cyklade dit. Körde så mycket som möjligt på grusvägarna bakom bebyggelsen och sedan "ud po lanned". Solsken och medvind är det bästa som finns såhär års iaf.
Ja jag hade glömt solbrillorna, en fet tabbe!
-
Väl framme bjöds det på kaffe kakor och äppelkaka i solen, presenten fick bli enkel då vi inte visste att det var idag. Men jubilaren är också cyklist så det var rätt lätt att fixa.
Cyklarna solar sig i en lähörna...
Värre blev det på hemvägen, började blåsa ännu mer och nu blev det motvind. Varken Y eller jag kände för att dra på så vi körde sakta och försökte bara njuta av solen och glömma att det blåste emot...
Väl hemma var det till att tina upp framför allt fötterna. Det spelar ingen roll hur vi gör, våra skor är iskalla!
Ikväll ska det bli myskväll med film hos oss, jag behöver vila bort en envis förkylning eller vad det nu är jag går och drar runt på...
//Nilsson

Kommentarer
Postat av: jon

thanks guy's for coming over and thanks for the pressies! ps..time to change The Summit pic - snow is sooooo yesterday!!!

2011-03-27 @ 17:16:27
Postat av: Nilsson

Tack det var jätte trevligt!

Kul att du sa det, har precis börjat fixa till en ny logga. Tänkte sätta ihop några bilder med cyklling, summit kanske en kopp espresso...

Stackars Thams förresten...



2011-03-27 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0