Nya skor, kanske?

Har kollat in denna sko från Specialized. Tycker att den är ganska snygg för att vara spd-sko och om jag nu får min nya cykel nån gång kommer den att passa perfekt då även cykeln är lite blå :) Kanske lite i dyraste laget, så jag ska fundera på det ett tag till... behöver verkligen skaffa både cykeltröjor och byxor också.
-
På träningsfronten har det blivit ett pass med rodd idag, både för Andreas och mig. Nu ska jag varva ner i soffan och ladda för en lång arbetsdag imorgon: 6.30-19, not good...
-
Gokväll,
//Y

Kommentarer
Postat av: STIZZE

Jag har föregångaren och har varit nöjd!

2011-03-04 @ 23:00:44
URL: http://stizze.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Tack Stizze, får väl bli sånna också då :) Både pedaler och skor spikat!

2011-03-05 @ 07:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0