Sol på väg :)

Ser fram emot en helg med sol och några plusgrader och här i nordvästra Skåne har vi ju barmark. Helt klart läge att ge sig ut på cykeln och Andreas får äntligen chans att testa sin GoProkamera till det den är tänkt!
-
För övrigt håller vi på att ladda skafferiet och kylen med allehanda frukostattiraljer inför söndagen. Då bjuds det på Vasaloppsfrukost - det blir både mycket och länge och riktigt gott :)
-
I brist på annat en sån här tidig morgon, lägger jag ut en bild från Nimis :)
Todiloo!
//Y

Kommentarer
Postat av: A-K

Fantastiskt att det faktiskt gick att känna igen ett fartyg liggandes i en docka på en relativt liten bild. Att få uppleva Nimis är något som står med på min önskemålslista, men om jag förstått rätt så är det en ganska oredntlig promendad för att ta sig dit?

2011-03-06 @ 16:07:10
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Nimis är verkligen värt ett besök, inte minst för naturen runtomkring! Det är inte någon jättelång promenad, ca. 2 km från parkeringen vid Himmelstorp skulle jag tro, men däremot ganska brant den sista biten. Undvik att gå dit om det har regnat - då blir det snorhalt!

2011-03-06 @ 16:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0