Tror jag ska bli meteorolog...

... så kan man jobba på och inte ha några som helst krav på sig att ha ett enda rätt what so ever! Idag skulle det vara 7 plusgrader och soligt var det sagt och jag hade satsat på att sticka ut på en lite längre cykletur. Men dessvärre har det varit rått och dimmigt och inte alls speciellt skönt väder. Det fick bli intervaller (4x4) på trainern istället! Nu är ju Andreas rejält sjuk sedan två dar tillbaka så jag hade ändå fått cykla ensam och det tycker jag inte är så kul. Tur också att jag passade på att träna löpning igår då det faktiskt var helt ok väder. Intervallerna gick riktigt bra idag och jag tror att jag kan öka watten nästa gång.
-
Hade ju tänkt mig det här istället för källarträning idag...
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0