Paolo, vår vän

iPhone Dock Kaffe med gratiskaka :)
Sveriges dyraste tablettask och kaffe med gratiskaka :o)
-
Tog vår motordrivna XTRmaskin in till city efter lunch idag. Stack in till Janssondata och handlade på oss en massa minne till datorn och jag köpte mig en liten ask med tillbehör till min telefon. Strosade omkring lite på Kullagågata och tänkte ta en kopp på nåt hippt ställe. Det lyckades inte alls - alla hippa fik var knökfulla med folk. Träffade på Stigge som tipsade om Lagmarks uteservering där de precis suttit och njutit i solen. Vi gick dit men där var helt tomt på folk, inte så kul att sitta där ensamma. Det hela resulterade i att vi fick koka vårt kaffe själva hemma och till det gratiskakor som jag fick i matbutiken igår. Dessvärre så var gratis inte så gott idag :(
-
Andreas har precis satt i de nya minnet i vår dator och det var ruskigt lätt, tog en kvart! Nu är den mycket piggare och vi har massor med ledigt utrymme. Kanon! Kommer att lägga ut en steg-för-steg beskrivning med bilder hur det hela gick till för de som kanske känner sig osäkra på att öppna sin Mac.
-
NU- åter igen dags för en Paolorätt, denna gång med aubergine och sardeller.
//Y

Kommentarer
Postat av: Yvonne

:)

2013-03-15 @ 19:47:09
URL: http://thesummitmtb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0