Vintern är över? baha...

Nej det är den inte.
Eftersom att jag gnällde tidigare idag så tänkte jag fortsätta...
Idag har det regnat, snöat och just nu haglar det. Allt detta till tonerna av en hård fuktig västlig vind.
Riktigt kul oxå att höger halvljus pajjade på bilen och jag skulle vara duktig och inte vänta utan åtgärda direkt. Dumt nog tänkte jag "hur svårt kan det vara". Att byta en sådan enkel sak som en glödlampa i en någorlunda ny bil är inget kul, speciellt inte under ovan nämnda förutsättningar.
Jag fick tom demontera luftintaget för att komma åt denna stackars lilla lampa, dryga 30 min senare var jag både dyngsur och lätt småförbannad.
Nu fattas väl bara en sån här!
Detta var den 7 augusti år 2005, rakt utanför vårt hus. Det kom flera tromber den dagen, men denna var störst och dog inte ut förrän den befann sig ca 200m från land!
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0