Helg :)

Var hem och parkerade pendlarhojen och tog en after work-kopp sen iväg för att göra det värsta jag vet en fredag em - handla kvällens mat. Man får väl skylla sig själv som inte planerar bättre.
Medan jag gjorde det började Andreas med intervaller i källaren. Han satt fortfarande och trampade när jag kom hem så jag tog en stilig bild på honom :)
-
I bilen lyssnade jag till en radiokanal som gör reklam för sig med orden "Bäst musik just nu", men där spelades en låt som är det sämsta skräp jag hört på länge! Tror det är Jennifer Lopez. Melodin är ju kanon, Lambada - en gammal goding, men herregud vilken dålig text "grab someone and drink a little more". Om man nu har melodin gratis så att säga kan man väl ändå lägga ner lite energi på texten! En 7åring hade ju gjort det bättre!
-
Och apropå musikval; såg nåt roligt på tv igår. Ett nygift par som på bröllopsfesten står tillsammans och sjunger: "Jag kommer inte heeem ikväll.... låt oss ta farväl av både hjärta och själ..." Men hallå, kan det bli mer fel??
-
hej så länge
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0