Inför Kullamannen Salomon Trail Tour

Kullamannen Salomon Trail Tour 2011
(bild från Kullamannen.com)
-
Sitter och förbereder mig mentalt och försöker känna efter hur benen egentligen känns...Ska ju springa tillsammans med Pernilla idag igen och denna gång tänkte vi ta den långa banan på Kullamannen. Jag har ju redan testat den en gång och nu vet jag hur jäkla jobbigt det är, P är än så länge lyckligt ovetande.
Kullaberg Josefinelust
Det är en otroligt vacker natur att springa i, härligt vårgrön skog, hänförande vyer och trixiga stigar. Önskar bara att jag hade bättre kondis så skulle det vara ännu roligare! Hinner nog dessvärre inte träna upp den innan den 21 maj, så jag tror att jag anmäler mig till den kort rundan. Sista anmälningsdag är den 5 maj, så det är väl bara att slå till och göra slag i saken. Får se hur det känns efter dagens pass, men just nu lutar det åt den korta.
//Y

Kommentarer
Postat av: Per Sjögren

Sikta på den långa, du har ju redan sprungit den:) På 3 veckor så kryper formen så sakta upp i nivåer!

Välkomna

2011-05-01 @ 13:03:02
URL: http://www.kullamannen.com
Postat av: Yvonne

Hej Per, tack för peppningen :) Tror dock att det ändå får bli den korta turen. Vi satsar mest på mtbcykling, så löpning är inte min starka sida.

Förresten - vilket håll går banan på? Börjar man att springa röd stig upp till fyren eller tar man runt Håkull först?



//Y

2011-05-01 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0