Intervaller & ugnspannkaka

-
Idag har jag vilat mina trötta ben, vilket har varit jätteskönt. Passade på att titta runt lite efter nya löparskor. Tyvärr är utbudet inte så stort just här så jag hittade inte några. Ska ta mig in till stan en dag och kolla där istället. Behöver verkligen nya för dom jag har nu är det nästan inget kvar av och jag får lite ont i fötterna efter att ha sprungit en stund.
Medan jag var ute och kollade skor körde Andreas intervaller i källaren. Han har känt sig lite småkrasslig i halsen så han vågade inte sticka ut och träna i den kalla vinden. Intervallerna gick dock lysande och nästa gång kommer också han att öka på watten.
Nu återstår väl bara den vanliga avrundningen av en vanlig måndag: ugnspannkaka med jordgubbssylt!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0