Stumma ben, vilodag med cykelvård...

Fyra träningsdagar denna vecka, med 2 dagars MTB i följd resulterade i att mina ben imorse inte gick att använda. Jösses vad stel jag var, ur sängen var väl inga problem men ner för trappan till frukostbordet var ingen lek...
-
Vilodag med cykelvård, har tvättat och smort in den ordentligt. Det tog i princip hela förmiddagen men nu är det färdigt och jag är såå nöjd. Det är ju skönt när det är klart sas.
-
Y har varit på Puma-utförsäljning och fyndat, kom hem med detta:
T-tröja och en schysst "jacka" att springa i.
-
Hon skulle köpa cykelslang också men det misslyckades hon med. Punkade ju ut mig igår och tog då den sista vi hade. Det är ju fullkomligt livsfarligt att inte ha sånt hemma!
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0