Terränglöpning & trainerträning

-
I förmiddags tog jag bilen upp till Björkeröd och sprang typ den korta banan av Kullamannen som går nästa helg. Såg att de lagt om banan lite så den nu går ända upp till Ona mosse. Testade det vägvalet men sprang inte baksidan av Håkull utan följde den blå leden istället.
Jag är ju inte så van vid att springa i så kuperad terräng, springer mest längs med stranden där det är helt platt, och jag måste säga att det betydligt lättare att cykla uppför än att springa. Shit vad tungt det känns i vissa uppförsbackar!
Andreas har plågat sina ben på trainern idag. Han körde en backe, en del av Touren, ca 20 km med snittlutning på 9%. Den tog aldrig slut och han satt där fortfarande när jag kom hem!
-
Nu lite Girotittande!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0