Så var det onsdag

Hej alla :)
Idag hade jag bokat in ett löppass tillsammans med Pernilla efter jobbet. Vi drog iväg till Berget och tog i rejält på direkten med en stenig uppförsbacke. Vidare fortsatte turen i vacker och mycket kuperad terräng. Det gick väl rätt så bra till en början, men tyvärr fick jag avbryta pga magsmärtor. P fick springa i förväg och jag lunkade vidare i lugnare takt, efter ett tag kändes det bättre och jag kunde fortsätta springa.
-
-
Skönt var det iaf att komma hem, ta en dusch och snart lär det bli "kvällsmys" med Hasse Aro.
Tack för turen idag Pernilla och jag får väl se om jag kanske ska våga mig på ditt "military traning"pass någon lördag...
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0