Vad gjorde vi igår?

-
Gårdagen bjöd på en fin tur på berget för Andreas del. Efter jobb hinner man ju inte så mycket men han plockade in 34 km och 341 höjdmeter. Det är rätt så bra med tanke på att vi har 9 km plattmark för att komma till berget.
-
Jag har äntligen tagit mig i kragen och köpt nya löparskor och passade på att inviga dom igår. Det blev ett par Asics GT-2160. Som vanligt när jag ska köpa något får jag ta det enda som finns i min storlek, så det fick bli ett par svarta...
asics
Förutom färgen så är jag helnöjd med dom. Var ute i skog och mark (och gyttja) i ca en timme och de kändes jättebra och det bästa av allt - inget skoskav! Första gången i världshistorien för min del :)
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0