Väntar på paket eller

Jag vet väldigt väl att jag agerat "gnällo" om detta tidigare, men nu är det dags igen.
Sist det hände lovade jag mig själv att prova ännu en nätaffär för att se om resultatet blev bättre. Det blev definitivt inte bättre, riktigt mycket sämre däremot!
-
Jag väntade länge och väl tills dess att så många saker som möjligt fanns i lager. Ett par var det 3-8 dagars leveranstid på, den 12 april betalades ordern i sin helhet...
-
Som ni förstår har jag inte sett skymten av något av det jag beställde och börjar undra hur alla andra gör? Är det mig det är fel på eller har alla andra samma elände som jag? En sak är dock säker, nästa gång jag befinner mig i en välsorterad cykelaffär tänker jag tömma hyllorna på allt som kan tänkas behövas inom den närmaste cykelsäsongen och allt som finns på önskelistan!!
-
Förresten är det någon som vet om det är okej att cykla triathlon/ tempohoj bara för att det är roligt och utan ambitioner? Jag gillar ju att gasa men det är något som tar emot. MTBcyklar är inget vidare aerodynamiskt förfinade...
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0