Hamnade i hamnen

Nyhamn sett från piren

-
Andreas bytte från trainerdäck till mitt vanliga däck i morse, sen stack vi ut på en supermysig cykletur. Hade tänkt cykla till Mölle, men det var för mycket snö på cykelbanan så det fick bli en annan runda. Svängde ner om hamnen i Nyhamn och tog några bilder. Det var ungefär 3 minusgrader och solen tittade fram, ibland visar sig världen från sin finaste sida!
Väl hemma gick jag ner i källaren och hittade en helt ny, oanvänd utomhusljusslinga i gömmorna. Perfekt! Nu lyser det både ute och inne.
Medan jag grejade med adventspysslet passade Andreas på att köra en ny etapp på trainern. Den var tydligen riktigt rolig. Man passerade genom två små städer och sedan upp i bergen på serpentinvägar. Jag får ta och testa den också, och försöka cykla om A!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0