MTB-säsongen närmar sig?

Cube reaction
Jag vet, ni får tänka bort Sportsonflaskan.

Nu är snart all snö borta från berget, istället är det gråväder med regn som gäller. Själv tyckte jag bättre om vintern när vi hade snö, nu är det bara rått och kallt! Dock har väl lite tankar på vad man behöver inför säsongen 2011 dykt upp i huvudet, det ser jag som ett vårtecken!
-
Har mailat Evalds MTB om diverse inköp och de skulle ha grejorna hemma om sisådär 3 veckor. De kunde fixa det i en specialbeställning, men varför? Ingen ideé att stressa, bättre att suga på karamellen så att säga.
-
Just i detta nu klev Yvonne in genom dörren, hon har varit ute och sprungit. Jäkligt flitig måste jag säga, själv har jag varit totalt nere i källaren en tid. Inte cyklat trainer om ni trodde det utan varit riktigt risig med huvudvärk och en envis hosta. Förhoppningsvis har jag väl hostat någorlunda klart till helgen och kan köra på igen.
Vi hörs
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0