Efterlysning

Cykelsällskap sökes.
Andreas och jag cyklar i stort sett alltid tillsammans och det är verkligen jätteroligt. Det fungerar rätt så bra trots att han är ganska så mycket snabbare och starkare än jag. Ofta får han stanna och vänta in mig vid krönet på backen... Jag cyklar så klart också ensam ibland men det är inte så kul. Det är mycket lättare att ge järnet när man har nån att tävla lite mot eller bara nån som ropar "kom igen nu!!".
Jag efterlyser en tjej att träna tillsammans med, tycker att det skulle vara jättekul! Känner än så länge ingen tjej som cyklar mtb, men jag kanske har lyckats lura in i alla fall en på området. Får väl se hur det blir med det...
-
Här kommer jag, och Andreas står redan längst upp i backen och väntar redo med kameran...

//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0