å nu till skogs...

Idag var det helt perfekt, vädret var underbart och vi hittade ett fint flyt i cyklingen. Skönt att röra på sig efter en stillasittande dag på havet :)
Riktigt kul träningspass idag! Känns dock som att man skulle vilja fortsätta mycket längre, man är ju inte helt igång förrän efter typ en timme. Tyvärr har man inte hur mycket tid som helst på vardagarna.
Körde några rätt så stökiga backar idag och det var väldigt skakigt och stötigt. När vi kom ner på platten igen upptäckte jag att mitt styre inte satt fast längre och flaskhållaren hängde på trekvart! Har inte varit så duktig på att efterspänna alla skruvar... ska bli ändring på det!
-
Andreas jättebra mobilkamera hinner knappt fånga mig på bild...

-
Var ju som jag tidigare nämnde ute på sightseeing idag. Äntligen fick jag se vårt kära Kullaberg från havet på nära håll. Det är verkligen otroligt vackert.
Här är några klickbara bilder att njuta av:
Klättring på Kullaberg Kullamannens ansikte Konstverket Nimis
Första bilden: Klättring är populärt på berget, många danskar som måste undsättas varje sommar...
Andra bilden: Passa er för Kullamannen, han finns - här är hans ansikte!
Tredje bilden: Lars Vilks konstverk "Nimis"
-
Mölle
På väg in till Mölle
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0