LördagsBajken

Hemma!
Yes vi är hemma igen, gick som en dans idag. Körde samma långrull som i söndags men utökade lite på Berget så att vi landade hemma på gården med 91 km. Vädret var lite snällare idag, vi slapp 30 gradig solhetta och kom undan med ca 21 serverat med växlande molnighet. Regnandet igår hade gjort Sibirien riktigt äventyrligt, där var såphalt med sitt barrunderlag och rötter. Fick två rejäla framhjulssläpp och det lär väl vara det värsta jag vet på en cykel...
-
Annars flöt det på jättebra, tempot var mycket högre än förra helgen. Detta beror ju såklart på PaoloPastan vi käkade igår. Mina ben ångrar den där backträningen i torsdags lite bara - jag fick säga till dom på skarpen sista milen hem när vi hade vinden rätt i nosen.
"Hallå lever ni där nere?"
Just nu Kaffe i SKUGGAN, fan vad skönt.
-
BTW: Ormen höll jag på att glömma ju. Det var så mycket som en snok som mätte ca 130 cm och var riktigt "bred om axlarna sas".
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0